Tidsfördriv

någon som
någon som förstår dig: mamma
någon som du saknar: Helena
något som du längtar efter: värme och solsken
någon som du hatar: finns några stycken jag tycker väldigt illa om, men hatar är ett så starkt ord...

vem
vem kramade dig senast: Sean
vem pussade dig senast: Sean
vem ringde dig senast: Ian

vem ringde du senast: Helena
vem var hemma hos dig senast: Emily och Emer
vem var du hemma hos senast: Maria och Aoife

har du
har du några kärleksproblem: Nej
har du ätit något idag: Ja, tortilla med veggo burgare, champinjoner, spenat och kikärtor i till kvällsmat och sallad och ägg wrap till lunch.
har du pratat med någon idag: Ja ett hundratal, haha! Var vääldigt mycket folk på jobbet!
har du gråtit idag: Nej
har du skrattat idag: Ja

jag
är singel: Nej
saknar någon just nu: Ja, fler personer än vad det går att räkna upp här...
är rädd för att bli övergiven: Nja
svär ofta: Ja
sjunger i duschen: Nej
är en morgonperson: Verkligen inte
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Om det var del i  något uppträdande eller likn. men går ju inte i skolan längre. Jag brukade ha en skjorta som Sofia o Emmelie tyckte såg ut som Bananer i pyjamas, haha!!
är kär i kärleken: ??
skrattar åt mina egna skämt: Ja, fast Sean är värre än mig!
vill ha barn: ja, när jag är nära 30...
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Nej

har du
glasögon/linser: nej, jag väldigt bra syn faktiskt :)
piercingar: bara öronen
syskon: 1 lillebror
pojk/flickvän: fästman
jobb: på Galways turistbyrå
för många vänner: nej
rymt hemifrån: nej
färgat håret: ja, men aldrig permanent färg
bra självförtroende: sådär
sagt "jag älskar dig" till någon: ja
varit kär: ja
dumpat någon: nej
gjort något olagligt: ja
somnat i skolan: nej
brutit ett ben: nej
tappat bort mig i min hemstad: inte direkt tappat bort mig, men gått fel väg kanske ;)
sett en fallande stjärna och önskat mig något: ja
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: ja
smugit ut utan lov: ja
ljugit om var jag är för mina föräldrar: nej
en hemlighet som ingen vet: ja
varit på en blind date: nej
sovit en hel dag: ja
somnat gråtande: ja (men man får påsar under ögonen av det...)

brukar du
titta dej själv i spegeln: ja, lite för ofta ;)
ha ångest: nej
drömma mardrömmar: ja, ibland
klä dig i svart: ibland
hata folk: nej, men finns några som jag undviker att umgås med ;)
lita på folk: oftast

sista personen som
sov i din säng: Sean
fick dig att gråta: minns inte
du delade en dricka med: ingen
skrek på dig: vet ej
du fick sms från: Sean


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0