Världens bästa Helena!

Jag ringde Helena förut och vi pratade i en halvtimme. Har inte pratat med henne sen i julas, så det var jätteroligt! Vi jobbar ju båda på turistbyrå sen flera år tillbaka, hon i Motala och jag i Galway så vi kom fram till några typiska kännetecken gällande amerikanska och tyska turister, haha! Hon blev glad när hon hörde att jag kanske flyttar hem snart, annars måste jag iallafall åka hem och hälsa på snart för jag saknar henne massor!

Nu sitter jag här och äter stuffed vine leaves och har precis kommit tillbaka från en promenad med Sean och är alldeles glad inombords efter att ha pratat med henne, önskar att det inte vore så dyrt att ringa till en mobil utomlands och att vi var lite bättre på att skriva till varandra...

Saknar dig Helena!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0