Fy fan vad jag är bra!

Kollade in mina exakta betygsresultat nu på skolans hemsidas student portal. Jag visste ju sedan innan att jag fått en first class honours, vilket betyder minst 70% (MVG). Förra året fick jag 71%, vilket är det högsta jag fått. Nu i år fick jag 74% wooohooo! Så jävla glad, man kan knappt få högre än det, det högsta jag vet att någon fått någonsin är 80%!

Jag fick 70% på art history och 74% på painting, så distinction på båda två! Så, var bara tvungen att skryta lite, hahaha!!

Var i college idag och tog kort på min utställning med systemkameran och framkallade korten i Salthill medan jag satt på ett cafe och läste i en timme i en jättebra bok som heter Vi Drog och handlar om hippies som reste till östern på 70 talet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0