Seg söndag på turistbyrån

Idag var en lång dag, men samtidigt inte särskilt tråkig. Var på bra humör efter Radiohead konserten i fredags samt nyheten att jag ska vara med i en utställning i Dublin som jag fick igår. Vi pratade en massa skit jag Ian, Suzanne, Daniela och Gary och emellan detta så gav vi utsökt service till turisterna :D

Det var segt för att det var så lugnt samt att jag var trött sen Dublindagarna, men samtidigt avslappnat för högsta cheferna jobbar inte på en söndag, så ingen som sitter och kollar på oss i övervakningskameran och ser att vi inte sitter rakryggat samt snackar hela tiden ;)



Här är en video jag hittade på Youtube, killen som filmar står en bit bakom mig. Killen i röd luvtröja stod snett bakom mig. Man kan se mina händer (svart jacka) klappa på slutet ;)

Fick en bok att läsa om olika procedurer på jobbet vid t ex nödsituation, procedurer i gästbemötande etc blablabla. Skulle läsa och skriva på att vi läst det så det har jag gjort.

Jag ska nog ringa och prata med mamma nu tror jag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0