Jag köpte en TV bänk

Jaha, det var det solskenet det. Några minuter efter förra inlägget så förbyttes det varma solskenet till kall molnighet. Jag har fixat lite med min CV och grubblat lite på vad hag ska skriva i min ansökan. Kom igen då, måste "få arslet ur vagnen" som pappa skulle säga hehe.

Gick ut en sväng till second hand affären ett kvarter bort. Jag köpte en svart TV bänk som jag spanade in imorse. 150 kr så inte jättebillig, men om jag inte skulle hitta någon annan och jag missade att köpa denna så hade jag varit arg på mig själv sen när installationen ska byggas. Den är svart med böjt järn så ser lite ut som mina föräldrars soffbord och f.d soffgrupp, så man kan nog låtsas ganska bra att det är 70 tal :)

Nu äter jag mandlar. Det, och så äpplen tycks vara mitt enda "godis" jag kan äta. Men jag har ju valt det själv.

Kommentarer
Postat av: Sean Whiting

Hej Cecilia,
Jätte fint blogg!
Så många inlägg.
Tack för läser min blogg o kommenterar.
Lycka till din pojkvän och svenskaspråk.
Du är hans bästa vän för det, absolut!

Ha det så bra i vår i Irland.
Sean

2008-03-27 @ 18:21:35
URL: http://linkopinglivin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0