Jag som virtuell modell på H&Ms hemsida

www.hm.com har jag upptäckt att det finns en massa att titta på förutom vårens mode. De har cityguider till flera storstäder och roligast av allt: man kan ladda upp en bild på sitt eget huvud och sen prova en massa olika klädesplagg för att se hur det ser ut ihop. Här är två exempel från vårens kollektion:

image201 image200
Ska nog ta en sväng dit när jag åker till Dublin nästa vecka. Även om jag just var i två olika H&M butiker i London för tre veckor sedan. Men tror inte de hade fått in allting då. Ska se om jag hittar något linne och sommarklänning samt utsvängda jeans. Är så glad att den trenden är tillbaka för jag har aldrig gillat skinny jeans eftersom det får mina inte helt trådsmala ben att se onödigt tjocka ut. Dock har de börjat passa mig bättre nu när jag gått ner lite i vikt.

Har i allafall städat hela lägenheten inför inspektionen imorgon så det känns skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0