Mitt bohemiska liv i Galway

Såhär bor jag och Sean i vår lägenhet i Galway. Möblerna är en blandning av udda grejer från 70 och 80 talet. Spisen är en gammal kvarleva från 70 talet. Här är ju allting färdigmöblerat när man flyttar in och man är inte tillåten att göra förändringar som att t ex måla om. Jag har fräschat upp med blommor och färgglada tyger och posters och tavlor jag målat etc. Välkomna hem till oss :)

image223

image224

image225

image226

image227

image228

image229

Nu ska jag gå en sväng runt kvarteret o kolla i second hand affärer och sen ska jag äta min supersoppa till lunch som jag lagade igår. Klart godaste soppan jag någonsin lagar mmmmmmmmmm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0