Veckorevyns frisyrtest

Här går det att se hur jag kunde se ut i några olika kändisars frisyrer. Jag är inte värsta kändis nörden så därför kan jag inte ens namnen på alla, men jag känner i allafall igen dem ;)

Sen hör det kanske till att bilden på mig (förutom första fotot) ser helt för jävlig ut eftersom jag tog den med webb kameran nu på morgonen, men det bjuder jag på. Alla andra kort på mig hade ju lugg, så de funkade ju inte...

image163 image164
Amy Winehouse
image165 image166
Audrey Tatou
image167 image168
Jennifer Aniston Victoria Beckham
image169 image170
Rhianna                                                        Nicole Richie
image171image172
Lucy Liu Mischa Barton
image173 image174
Kate Moss Jessica Simpson

Efter detta måste jag konstatera att jag passar bäst i mörkt hår, trots att min riktiga hårfärg är cendre, och att jag bör ha lugg...

Annars väntar jag på att det ska sluta spöregna så att jag kan gå ock träna, jag hatar det här skitvädret!

Kommentarer
Postat av: malin

vad roligt! kan man göra det på veckorevyns hemsida?

2008-03-13 @ 13:17:11
URL: http://malinsandgren.blogg.se
Postat av: malin

hehe jag håller på för fullt och testar nu..superkul =)

2008-03-13 @ 14:40:01
URL: http://malinsandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0