Vilken vacker morgon!

Nu sitter jag här och klockan är nästan 10 (irländsk tid) och har just ätit frukost och sagt hejdå till Sean som gick till jobbet. Jag har ätit min favoritfrukost bestående av osötade cornflakes med osötad soya yoghurt och rismjölk blandat och garnerat med en sked goji bär och malda flax frön. Helt otroligt gott!!!!!

Idag ska jag ta mig i kragen och skriva på ansökningen till en art award som Galway arts council anordnar och så ska jag till banken och skriva en check på 10 euro så att jag kan bli medlem i g126 som är en konstnärsgrupp i Galway och skicka in blanketten till dem.

Solen skiner ute så jag kanske ska gå en promenad nu först ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0