Den där snygga rufsiga looken

Kollar på bilder på några av de bästa banden någonsin, med de snyggaste medlemmarna någonsin bör tilläggas. Varför var  killar så snygga på 70 talet för??? var är den där rufsiga bohemlooken?

Kolla in dessa så fattar ni vad jag menar:

Syd Barrett


Pink Floyd (Meddle album)


Mike Oldfield


David Gilmour (Pink Floyd)


Led Zeppelin

Fattar ni vad jag menar??!!! Finns inga kändisar idag som kan mäta sig med dem i snygghet. (Fast Johnny Depp är snyggast av de nutida iallafall). Kings of Leon ser ju ut lite åt det hållet, men de är ändå mycket mer välpolerade. Nä, fram för skjortor, jumprar med snörning och rufsigt hår!

AAAAHHH

Kommentarer
Postat av: Victor

Du är så jävla cool! Vilken smak du har!

Mike och Gilmour hade så schysta frisyrer, och själv är jag nära att föra det in i 2009!

Keep it up with the great taste!

2008-12-19 @ 10:40:09
URL: http://www.loudmajor.com
Postat av: E

Wow vad roligt att hitta nån med samma smak som jag, det är inte alls vanligt! :)

2011-04-20 @ 15:59:05
URL: http://jameshetfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0