En lördag i Galway

Jag måste in till college en stund nu och grunda min målarduk så att jag har det klart till måndag. Förhoppningsvis tar det inte för lång tid. Sen ska jag köpa lunch på marknaden vid kyrkan och sen ska vi förhoppningsvis fika med Anthony runt 5. Han skulle visst till Galway på någon kurs för egenföretagare idag. Hoppas han inte kommer upp hit bara, för det ser ut som ett bombnedslag! haha

Såg att Sarah lagt upp några foton på facebook, bla detta på mig ;)

image386

Det togs i onsdags när jag höll på och fotograferade som bäst nere i installations rummet (har ljusmätaren runt halsen). Jag var uppe i ateljen på en liten te rast!

Är väl bäst att fixa till sig lite så jag kan gå sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0