Vad trott jag blir pa folk!!!

Igar nar jag pratade med Aisling och Sharon sa sa sharon att de skulle ta klasskort till utstallningskatalogen imorgon. Jag fragade om det var efter lunch for jag skulle till Salthill och hamta ut kort vid lunchtid och darfor inte till skolan innan dess. Hon sa att hon skulle SMSa mig i forvag om de skulle ta korten.

Samtidigt sa Sharon (som ocksa har hand om katalogen) att det inte skulle bli forran tisdag och att de skulle satta upp en lapp om det imorgon for sa fa skulle anda vara i skolan imorgon eftersom det ar en holy day plus att massor gick ut igar. Sen far jag hora av Maria idag att de redan tagit kortet. Hon forsokte ringa mig 11.40 precis nar de fick reda pa det, men jag skulle anda inte ha hunnit in. Nu ar bara halva klassen med pa kortet for de sade inget i forvag utan letade bara reda pa de som rakade vara i skolan! Fan alltsa, sa nu ar man inte i katalogen och tack som sjutton Aisling for att du INTE smsade mig! Schysst liksom!

Enda positiva idag ar i allafall att sommaren har kommit. Det ar jattevarmt och soligt och sa kom adaptern till min kamera sa antligen kan jag anvanda digitalkameran som inte kunnat anvandas sen jul!!!

Sitter i skolan och scannar in mina medium formats negativ nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0