Kära jacka, R.I.P...

Nu har jag varit i The Roisin och kollat efter jackan jag också. De hade en hög med leftovers, men den fanns inte där. Fanns inte vid scenen heller självklart, eftersom det området städas och de hade ju ett band som spelade där igår kväll också. Så, det är bara att inse fakta, nån jävel har snott min jacka... Jag kommer aldrig att få se den mer, ALDRIG!!!



Jag vet att jag hade funderat på att köpa en ny vinterjacka ändå, men just nu har jag inte så mycket pengar och de kostar minst en tusenlapp. De enda två jag har nu är två äldre kappor jag hade för några år sedan, en lång mörkblå och en dubbelknäppt grön, men jag vill inte ha på mig dem!!! Fan också! Detta är helt klart det sämsta med hela helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0