Tommy Hilfigers autograf

Gratis är gott heter det ju, så jag köade till mig Tommy Hilfigers autograf i en fin tweed notebook idag.

Det hela började med att jag var tvungen att gå till Social Welfare kontoret. Gick upp redan 9 för att gå dit halv 10 så att jag slapp värsta köerna vid lunchtid. Då hittade jag naturligtvis inte lappen jag skulle dit och lämna och efter att ha letat i 2 timmar och vänt upp och ner på halva lägenheten så hittade jag den i pärmen där jag kollade allra först men inte såg den! Kom iväg runt 11.15 och beredde mig på att få köa i evigheter så hade en bok med mig. Väl där träffade jag både Maria, Aoife och Suzanne från turistbyrån haha, vilket sammanträffande, så jag och Suz köade ihop. Var trevligt att prata med henne, så tiden gick fortare. Jag var i en kö för current claims, så gick iallafall fortare än repeat claims. Suz sa att de ska till Massimo's bar ikväll, så kanske ska dit med dem.

Sen köpte jag sallad i Gourmet tart Company och eftersom jag läst i tidningen att Tommy Hilfiger skulle komma till butiken i stan idag så visste jag vad det var frågan om när jag såg vakterna och mattan vid affären, så jag bestämde mig för att vänta för att få syn på honom. Han anlände i en svart BMW. Kändes som lite kontrast att komma från alla fattiga i social welfare kontoret till glassigt rika Hilfiger och alla snofsiga VIP personer som anlände till butiken ;)


Här anländer Hilfiger.

Sen tänkte jag att gratis är ju bra nu när man inte har så mycket pengar, så jag ville gärna ha den där autografen och notebooken också, så jag ställde mig i kö i ca 45 minuter innan man blev insläppt några i taget i affären och där fick man en autograf. Boken är faktiskt väldigt fin, så glad att jag gick dit, men känns nästan lite löjligt, för jag handlar ju aldrig där haha! Har ett par Hilfiger jeans jag köpte för 50 spänn på second hand, trots att de var oanvända. Då skulle nog min brorsa ha uppskattat det mer ;) Men tycker också att herrkläderna de gör är finare än damkläderna.





Nu är jag hemma och har just ätit min sallad och chattar med brorsan på Adium (msn).

Autografen:



Kommentarer
Postat av: Tina

Ja det var verklgen en fin tweedbok.

Kul att han var på Irland och hälsade på.

2008-11-21 @ 07:43:49
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0