Bite my hole

"you know all these poets like your man who won the nobel prize, and Kavanagh, they're all the same, so depressing: 'Stony soil, bite my hole', that sort of thing"

Tror inte jag har skrattat så mycket på länge som jag har idag och  igår kväll. Idag har jag, Seans mamma och moster Kathleen suttit runt köksbordet och spelat kort. Vi spelade med 20 och 5 cent mynt och i slutändan vann jag mer än jag satsat. Kathleen brukar bo här ett par dagar i veckan sedan hon skiljde sig eftersom hon bor ute på landet annars och hon och Mary brukar åka på bingo ihop etc. och så är de sällskap åt varandra. Det är så kul med Kathleen och Mary, de retas alltid och man får sig alltid ett gott skratt! Mary älskar spel, så hon går verkligen in för det.

Var tvungna att avsluta innan frank kommer hem från jobbet så han inte ser oss sitta och spela kort, dricka kaffe och äta chips mitt på blanka dagen, med Kathleen i morgonrock. haha!

Jag ska iallafall gå och simma nu när Mary ändå ska in till stan och handla, för det regnar så jag vill inte gå. Igår var det hur fint som helst och jag och Sean gick vår obligatoriska promenad runt The Quay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0