Det blir Halloweenfest i år också!

Shane skrev till mig och bjöd mig till Halloweenfest hemma hos honom på fredag :D Jag som trodde att det inte skulle bli nåt i år eftersom jag inte hört något. Nu måste jag bara hitta på en utstyrsel. Lättare sagt än gjort. Skulle vilja ha stora färgglada lösögonfransar, men de finns inte här i Galway vad jag vet så det blir bara om jag åker till Dublin innan. Det är dock inte bestämt än.

Så här såg jag ut förra året, men då var festen skit, skolfest i Kennedys, som är en skit klubb, så vi gick hem tidigt...


Aisling, till vänster, ska också dit och Catriona och Colette med! Nu är jag glad!!

Gick en promenad förut, det var soligt och fint och jag fotograferade en oljetanker som skulle in i hamnen.



Och Quay området:



Fler kort finns på bilddagboken, för det tar sån tid att ladda upp dem...

Kollar på serie ett av första säsongen av America's next Top Model, är lite kul att se hur det började.

Kommentarer
Postat av: Tina

Kul med maskeradfester. Alltid.

Själv ska jag nästa helg göra en förvandlig till Emily i Corpse Bride. Väntar på en blå peruk som är beställd och borde dyka upp i veckan.

2008-10-27 @ 21:05:38
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Louise

Okej!

Jaha okej. Dår förstår jag!

Allt bra med dig annars?





Puss!

2008-10-27 @ 22:42:58
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Ap

Haha, den översta bilden var cool!

2008-10-28 @ 08:07:49
URL: http://alipaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0