Så bra, så bra!

Har inte haft så här kul i Westport på länge! Kathleen är fortfarande här och idag har vi också spelat kort, men den här gången vann jag tillbaka en hel hög med 5 cent mynt, så tror jag går jämt upp nu :)

På förmiddagen och tidiga eftermiddagen var Mary och Kathleen i Castlebar och shoppade och hälsade på andra systern Eileen. Jag passade på att gå och simma och simmade 40 längder. Westport Leisure park är min favoritpool, särskilt en dag som denna när det är nästan tomt.

På onsdagseftermiddagen, promenad runt Westport då vädret var bra, vilket det inte har varit igår eller idag.

På kvällen gick jag och Sean och fikade med Anthony i Clew Bay hotel och vi pratade en massa om framtidsplaner etc. och sen gick de två och åt middag på indiska restaurangen, men jag gick hem istället för Mary hade lagat mat till mig och jag måste spara pengar, så kan inte äta ute hela tiden, och så ville jag ge dem lite tid att prata själva också, för annars blir det lätt att jag och Anthony kommer igång och pratar om datorer, design etc. som Sean inte vet nåt om så han blir lite utanför, för jag och Anthony kan prata hur mycket som helst ibland... haha

Westport från sin bästa sida

Frank spelade i The Helm ikväll, så jag Kathleen och Mary gick ut senare på kvällen, fick skjuts dit av Keiths (Sean's brors) kompis. Vi hade trevligt och fick oss många goda skratt, de är för roliga alltså!! Jag drack tre vodka och tranbärs juice och nu sitter jag i köket och Kathleen lägger patiens, Mary har gått och lagt sig och Sean kollar på TV. Ska nog lägga mig snart jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0