Sean klarade att springa 10 miles (15km)!

Det är världens sämsta väder idag, regn och blåst! Men Sean var inte den som tänkte ge sig, så han deltog ändå i the Galway Bay 10 mile run och kom runt hela slingan ut förbi Salthill ock Knocknacarra på 1,5 timmar. Bra gjort, för han har aldrig sprungit så långt förut! Skulle aldrig klara det själv haha!
Inne i tältet innan starten


Southpark, precis efter starten

Jag snodde åt mig en gratis kaffe i tältet och kollade på starten, sen gick jag hem i lite över en timme och fortsatte jobba med min målarduk och åt lasagne på golvet och lyssnade på Broder Daniel.


Jag gick sen tillbaka för att se honom gå i mål, men det gick fortare än jag trott så jag missade honom med några minuter och när jag kom dit så hade han redan fått mottaga sin medalj och var nöjd och glad.


Jag är stolt över honom!

Nu ska jag vara hans vilja till mötes och gå och äta på Tulsi indiska restaurang, för vi sa att han skulle få välja vart vi skulle gå och äta om han klarade loppet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0