Sunday Times

Nu är jag tillbaka från en liten promenad. Hade tänkt att gå i minst en timme, det såg soligt och fint ut (även om jag såg mörka moln på himlen) jag hann bara gå i en kvart och sen började det spöregna och storma, inte så kul! Jag sprang i regnet bort till katedralen och sen gick jag in på Boots och köpte vitamintabletter och deodorant, för det var slut.

Jäkla väder till att vara nyckfullt! Men jag får faktiskt skylla mig själv, för när jag vaknade var det soligt så om jag inte hade varit uppe halva natten så hade jag hunnit gå på förmiddagen. Nu vaknade jag inte förrän klockan ett. Gick inte och lade mig förrän tre nya tiden, vilket är som fyra, eftersom vi ställde om klockorna. Jag hade glömt att dator klockan ställer om sig själv, så när jag kollade och den var två så tänkte jag att nu är ju klockan bara ett egentligen, eftersom de ställs om, så jag kan vara uppe lite till, men då var den ju faktiskt tre enligt gamla tiden...

Sean ringde, han ska hälsa på Locke familjen ikväll så han kommer inte hem förrän imorgon. Snyft, själv den här kvällen med. Men jag ska ju på filmklubben klockan 8, så det blir nog kul. Filmen den här veckan heter (...går ock kollar) (...) kollade just i programmet och det är ingen film ikväll! Typiskt nog har de uppehåll den här veckan av någon anledning. Då får jag väl kolla på filmen jag köpte istället. Asylum heter den och kan nog vara bra.

Känner för att köpa lite nya snygga höstkläder men jag har ju inte råd egentligen nu när jag inte har någon inkomst. Jag ska iallafall åka till Dublin antingen på tisdag eller onsdag och försöka hitta något att ha på mig till vår graduation. Mamma sa dessutom att hon ska sätta in 1000kr på mitt konto så jag kan köpa något fint att ha på mig eftersom hon inte kan vara där. Min plan är att hitta en klänning (helst vintage) och ett par skor/stövletter. Skorna ska få kosta en tusenlapp och klänningen likaså, om det blir pengar över ska jag köpa jackan jag såg i Topshop (se inlägg längre ner).

Ska också tvinga mig att äta nyttigt nu i några veckor, saknar min figur jag hade i våras när jag inte åt socker på 6 veckor och tränade mycket. Så radikal ska jag inte vara nu, men dra ner på skräp och sötsaker och äta mest soppor, sallader och fettsnåla grejer så jag slipper klämma ner mig i byxorna när jag åker hem till jul!

Jag har köpt Sunday Times, det var ett tag sen, så nu ska jag läsa alla bilagorna och äta grönsakssoppan jag köpt.

Oh yeah!

Kommentarer
Postat av: Natthakan

BRÖSTCANCER



Det vore otroligt bra om du kunde uppmärksamma med ett inlägg på din sida om det jag skrivit i min blogg > > http://natthakan.webblogg.se/?tmp=27113205



Kopiera bilden och klistra in här! Ingen vill drabbas av bröstcancer!



Tack!

2008-10-27 @ 11:41:01
URL: http://natthakan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0