Sean's treat

Det blev en trevlig kväll. Först åt vi middag på Asian Tea House. Det var dit vi hade velat gå på Valentine's day men inte fick bord. Maten var god, jag tog stir fried vegetables till huvudrätt och wontons med lax till förrätt. Sen skippade vi desserten där och gick till Java's som ligger alldeles i närheten och drack kaffe och åt varsin skiva carrot cake. Mycket gott! Efter det gick vi vidare till Blue Note och satt där till runt halv 12 och nu är vi hemma igen.



Jag gick en liten promenad innan jag pratade med mamma tidigare på kvällen. Jag gick ut till änden på kajen vid Southpark, där har man utblick över Galways hamn och the long walk. Jag såg fem sälar som simmade vid hamninloppet. Har inte sett sälar här förut, bara ute på Aran öarna. Fast man såg ju bara huvudena, och så dök de och var borta jättelänge för att sedan komma upp nån helt annan stans, så var svårt att hålla koll på de rackarna.

Imorgon kommer Sarah hem till mig klockan 2 på födelsedagsfika. Trevligt!

Kommentarer
Postat av: Tina

Grattis grattis, hoppas du får en helt fantastisk födelsedag i vackra galway!

2009-04-14 @ 09:56:40
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0