Hårförändring?

Måste köpa hennafärg och färga om håret känner jag. Var ju december sist jag gjorde det.
Ibland undrar jag hur jag skulle se ut i vitblont hår. Vill inte vara vanligt blond, utan det skulle i så fall vara kritvitt. Men mitt redan slitna och tunna hår skulle inte klara en blekning om jag inte kapade det vid axlarna åtminstone. Och sen kanske det inte är riktigt jag heller.

Hellre då att jag skulle vilja ha knallrött hår, som går lite åt orange hållet. Men sånt får man ju bara om man bleker det först och där är ju samma dilemma. Mitt hår bara tovar sig på sistone och ibland undrar jag om det är värt att ha riktigt långt hår egentligen. Men jag vet att om jag klipper mig rätt kort så kommer jag att ångra det...


Lekte lite i Photoshop och målade dit hår på mig. alltid trevligt att se lite annorlunda ut, men jag tror inte jag skulle få jobba på Turistbyrån om jag såg ut som Bosco.

Attans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0