Jag samlar på små saker





Jag samlar lite på kaniner när jag hittar några fina i diverse second hand affärer. Men de på andra bilden, som är en present från Sean och var köpta i Amnesty shopen kan vi fortfarande inte komma på om de ska föreställa katter eller kaniner, för jag har en annan kanin därifrån som har längre öron, och så finns det katter där som har kortare öron, men de här är liksom mitt emellan! Så jag kallar dem Rabbit-cats.

Jag åt lunch med Sean på ett café på vår gata som heter An Tobar Nua. Sen hittade jag de här tre jättefina små tavlorna för 3 euro i Simon shopen, kan man inte åka till Frankrike så får man ha lite Frankrike hemma istället:



Visst är de fina, särskilt den första!
 
Jag och Sean har förresten bestämt att när jag slutat på turistbyrån (30 augusti) så har han en vecka ledigt i början av september så då sticker vi till Berlin den veckan! Så har man nåt att se fram emot under sommaren :)

Ikväll blir det jazz i Java's förresten, så självklart måste vi dit!

::: Kraftwerk och computerwelt skivan snurrar hemma hos mig just nu. Braaaa! :::

Kommentarer
Postat av: Joline [ F O T O ]

Svar: Ja inte var det fint inte, men kul o annorlunda :p

2009-04-24 @ 21:28:11
URL: http://rangelben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0