A Camp i Dublin imorgon

Ugh vad trött jag är nu! Först har jag hållit på hela kvällen med att skriva klart mina ansökningar, skriva ut dem på ett internet café, bränna skivor med videor och bilder, dra fram skrivmaskinen (som är i väldigt dåligt skick, för vissa tangenter fastnar) och skriva en bildlista eftersom internet caféet var stängt när jag äntligen bestämt vilka grejer jag skulle ha med etc.  Så hoppas för tusan att det faller Maeve i smaken efter att ha slösat en hel dag på det.

Sen när allt detta ääääntligen var klart så var jag ju tvungen att boka boende, tåg och konstertbiljett till imorgon. För ja, jag tänkte vad fasen, var så länge sen jag var på nån bra konsert så jag sticker på A Camp i Dublin iallafall.


Nina Persson

Kom undan rätt billigt ändå.
* Hostelet kostar 10 euro för bädd i 6 bädds female dorm.
* A Camp biljetten kostade 16 euro.
* Tågbiljett tur och retur kostade 30 euro (jämfört med 48 euro normalpris) eftersom jag tog ett förmiddags istället för morgontåg och sista 19:15 tåget hem på torsdag.

Tredje gången i Dublin den här våren då.

Ska bli kul att göra nåt innan man börjar jobba igen!

Nu ska jag soooova!

Kommentarer
Postat av: Tina

Åh så kul med en liten Dublin tripp. Hoppas du lyckas fota lite under konserten. Nina har alltid så vackra plagg på sig.



Vad är det du ska börja jobba med?

2009-04-29 @ 08:47:42
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0