Jag lever fortfarande, men attans vad tiden går!

Dumma mig, vet inte varför jag inte kommit mig för att blogga på två veckor! är nog rekord i inaktivitet sedan jag startade bloggen... Har haft så mycket för mig på kvällarna och inte orkat ta tag i att ladda upp bilder etc. så därför har det skjutits på i all oändlighet.

Tänkte visa lite bilder från lördagen den 8 augusti först av allt. För det blev en hel del fotande den kvällen. Sean deltog nämligen i the Streets Of Galway 8km race och jag var där och lekte paparazzi som vanligt så fort det är något på gång.



Startskottet. Sean började nånstans långt bak så hittade inte honom i folkmassan.


Sen gick jag och fotograferade lite svanar vid målgången medan de sprang. Vid The Claddagh finns visst en av Europas största svankolonier.

Vackra, vackra svan.




Ett svanhjärta.


Sen började de första löparna komma in. Vinnaren var en kille från Kenya som sprang på bara 22:48 minuter! han kom som ett streck, och det dröjde 2 minuter innan tvåan kom in!


Jag tog kort på lite olika folk som kom i mål medan jag väntade på att Sean skulle dyka upp.

Här kommer Sean spurtandes i röd tröja. Han gick i mål på 40:38 min. Det var han nöjd med. Han ska vara med i ett half marathon här i stan i oktober.


Efteråt gick vi och firade att löpningen gått bra med att äta på Indiska restaurangen på vår gata, och sen tog vi oss en pint i min favoritbar Blue Note.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0