A photo shoot with myself.

För några dagar sedan köpte jag en klänning på Topshops rea. Tyckte den var fin, så fick lust att göra ett litet photo shoot med mig själv efter jobbet idag. Jag har kameran på stativ och står framför fönstret. Nu på kvällen pratade jag med mamma i telefonen en stund och imorgon och på torsdag är jag ledig. Är också väldigt glad för jag ska fika med Nina Hynes när jag är i Berlin. Har ju inte sett henne sen hon spelade i Galway våren 2007!! Kolla in Nina Hynes på iTunes, eller hon kanske finns på Spotify också, kan ju inte kolla eftersom jag inte har det. Hennes bästa skiva tycker jag är Staros. Fick först höra talas om henne när jag såg ett avsnitt av Musikbyrån ca 2002 där hon var med.










Kommentarer
Postat av: Tina

Vackra du med ditt vackra långa röda hår, vackra nya klänning och vackra orange skor!



Jepp Nina finns på spotify. Känner du henne privat?

2009-08-20 @ 08:34:12
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Ebba

Gud vad vackra kort i motljus! Underbart hår, skor och klänning! Min kamera är för dålig för att klara det där motljuset. Vad härligt att se en Viewmaster igen, vi hade en med djungelboken och lite annat när jag var liten. Det är något speciellt med de där skumma 3d-men-ändå-inte-bilderna.

2009-08-20 @ 18:56:16
URL: http://www.ebbalovisa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0