Bloggkommentatorns budord

Surfade runt lite och hittade denna roliga variant på budorden gällande bloggkommentering. Haha, jag delar med mig:


1. Du ska inte sätta ditt kommenterande framför din integritet.
2. Du ska inte göra ditt kommenterande till en avgud.
3. Du ska inte missbruka ditt alias för att synda anonymt.
4. Kom ihåg sabbaten och ta ledigt från att kommentera en dag i veckan.
5. Visa högre aktning för bloggaren än dig själv, och blås inte upp deras misstag.
6. Du ska inte dräpa någon annans anseende, rykte eller känslor.
7. Du skall inte använda internet till att begå eller tillåta äktenskapsbrott i din fantasi.
8. Du ska inte stjäla en annan persons innehåll.
9. Du ska inte bära falskt vittnesbörd mot dina bloggare.
10. Du ska inte ha begär till din nästas kommentarer. 

SÅ HÄR LÅNGT IDAG:
* Fikat i Java's med Sean
* Plockat lite här hemma och äntligen kommit mig för att ta bort julsakerna (skulle ha gjort det för minst 1 v sedan)
* Städandet gjorde att jag fick huvudvärk (jag skulle ju ta de lugnt), så nu försöker jag koppla av lite, usch tror att jag mår bra och sen känner jag mig konstig så fort jag gör något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0