Obamarama?

Jag sitter här och kollar på presidentinvigningen på BBC och SKYnews. Sån jääävla massa folk! Hoppas han kan göra nåt bra nu då, för tyvärr verkar folk tro att han ska kunna förändra hela världen eller nåt, medan han i själva verket är ganska konservativ. Kan väl inte vara sämre än Bush iallafall, han verkar vara en väldigt trevlig och jordnära person som kan få folket med sig. Bara ingen skjuter honom eller nåt, det skulle verkligen vara för jävligt!


Tycks vara en väldigt känsloladdad dag för de som är på plats och hoppas verkligen att han kan göra en massa bra grejer, även om det inte är i ett vidare lätt läge som han tar över landet.


Ex-gubben. Tycker nästan lite synd om honom... måste kännas trist att vara ogillad av så många.



Nu måste jag sticka, för jag fick inbjudan till Irish Architecture Awards på biblioteket, så eftersom jag tackade jag så ska jag väl dra mig ditåt.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ja men åh, det måste ju vara jättetråkigt att inte kunna köpa film. Jag vill också gärna ha en polaroidkamera, men ja, det verkar ju inte vara någon vits att skaffa en när man inte kan använda. Därför är det bra att man kan fuska med sånt som Poladroid! Känner du till det? Ladda hem gratis på http://www.poladroid.net/, man får som en riktig polaroidkamera på skrivbordet som framkallar bilderna sådär så att färgerna träder fram eftersom.

2009-01-20 @ 22:28:12
URL: http://enoughisenough.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Ja, men åh, man blir ju beroende av det! Ska bli spännande att se resultaten!

2009-01-20 @ 23:48:00
URL: http://enoughisenough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0