Detaljer av ett får













Världens bästa Skuttan.

Idag sade vi hej då till Fredrik, som ska åka till himlen. Det var sorgligt, trots att jag inte kände honom så bra...




Sen på eftermiddagen åkte jag och Johnny till mormor på annandagskaffe. Där var moster Siv, Jukka, kusin Emma, pojkvännen Fredde, kusin Jimmy med flickvän, moster Gunvor och så mormor då. Det var rätt trevligt, även om det kändes tråkigare än vanligt eftersom mormor och Siv är osams med mamma och jag kunde inte riktigt komma ifrån de tankarna, trots att de är snälla mot oss, kändes som att något fattades när inte mamma och pappa var med som vanligt... När de andra åkt så pratade vi lite mer med mormor och det var nästan trevligast.

Nu måste jag packa och fixa iordning för imorgon klockan 8 åker jag till Stockholm i ett par dagar. Ska bli kul! Har inte riktigt bestämt vad jag ska göra än, förutom att ta lite mer kort på förortshusen som jag baserade mina målningar på i våras. Ska återbesöka samma ställen vid en annan årstid är tanken. Det blir nog snarare brist på tid än grejer att göra om jag känner mig själv rätt. Tycker så bra om den stan! Ska få bo hos Ragnhild igen, hon är allt bra snäll!

Sa jag förresten att jag älskar min nya Nikon D80...

Kommentarer
Postat av: Mia

Är planen att bli konstnär när du är klar med din utb?



Härlig Helg!

kram Mia

2009-01-09 @ 18:58:23
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0