Ballerinakex


Här sitter jag just nu och har just druckit Lipton Blue fruit te från polska affären och ätit fyra Ballerinakex som jag köpte i Belfast. Har dragit mig för att öppna dem, men nu idag tänkte jag att idag är en sån skitdag så jag förtjänar dem. Jag hade sån jävla mensvärk att jag inte ens kunde gå ur sängen på hela förmiddagen. Sen låg jag och läste ut en kort bok jag höll på med, helt jävla sjuk var den, inte att rekommendera, till 14.30 och nu försöker jag jobba lite med min animation. Känner mig inte alls i form.

Igår kväll var det dock trevligt. Sean kollade på Man Utd matchen och sen gick vi till puben på hörnet och pratade till stängningstid klockan 12. Jag drack 2 pints guinness och sen på vägen hem köpte vi chips med massor med salt och vinäger i Winnie's, bästa chippern i stan! Inte helt nyttigt men oh så gott.

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh fy bubblan vilken härlig duk. Jag åt hjärtballerina med mintsmak igår. det är grejen.

2009-03-12 @ 21:16:08
URL: http://mariesfinurligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0