Karta över min stad

Idag släpptes Fever Rays skiva här, så ska strax gå till HMV och köpa den. Sen i kväll ska vi återinviga Java's kan knappt vänta! Fatta hur mycket jag saknat det stället på bara 1,5 vecka!


Här ser ni en karta över centrala Galway där jag har ritat ut några av de ställen som nämns ofta i bloggen, så att ni ska se lite hur de ligger geografiskt.

Det tar bara 10 minuter att gå från mig till stationen om man går i rask takt, så det är inte så stort. Sen är det ju megastora villa och radhusförorter som breder ut sig vida omkring, så allt som allt finns här ca 70 000 invånare. Är dock väldigt glad att bo i centrum, är ju här allt händer.

Nu ska jag gå då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0