Slänger in en dagens.

Dagens vill ha: Pengar
Dagens klädsel: mörkgul sticketröja, bruna byxor, röd jumper.
Dagens frisyr: slarvknut
Dagens händelse: animerat, promenerat, stekt omelett och kollat på Little miss sunshine... ingen stor händelse precis.
Dagens låt: Regina Spektor - The Call
Dagens saknad: pengar och konkreta framtidsplaner
Dagens dummaste: Att vädret var trist
Dagens sjuka: inget
Dagens drog: Grönt te
Dagens roligaste: Little Miss Sunshine (tack vare att jag läste Ingrids blogg och ville se den igen)
Dagens favorit: Sean (enda person jag träffat) och så Regina Spektors Narnialåt (se ovan)
Dagens godis: morötter
Dagens humör: Ganska bra
Dagens väder: Mulet, regnskurar och några få minuter solsken.
Dagens gärning: Jag var snäll mot min plånbok och spenderade inte en cent på hela dagen.
Dagens irritation: Att jag är så seg på att komma igång med grejer
Dagens frågetecken: Om man säger A får man väl säga B?? (gällande uteblivna svar på vissa grejer...)


Nu ska jag se första delen av Narnia, blev så sugen när jag hörde den där låten (fast den är ju med i tvåan). Tycker dock ettan är bäst, tvåan var mest bara strider, ettan är så mysig när de upptäcker Narnia etc. Jag älskar Narnia böckerna. Läste allihop när jag gick i trean och sen läste jag om dem på engelska (har en stor volym med alla böcker i en) när första filmen kom ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0