Som ett valskelett

Idag när jag vaknade och kollade ut genom fönstret så var det något som inte stämde. Det var fel utsikt liksom. Jag är van att se ett stort grått tak med ett par duvor på toppen. Först fattade jag ingenting (för man känner sig ju lätt lite vilsen i den sekunden man vakar) men så såg jag att ett par byggjobbare höll på att plocka av hela skiffertaket på ödehuset mitt emot.

Jag har en helt ny utsikt.



Det blev ingen promenad sen igår kväll. Jag var helt utsvulten, så jag gick ner till corner shopen och köpte pasta sås och lagade vegetarisk spaghetti bolognese. Sen blev det mörkt. Gick till The Salthouse och tog ett par paints efter 10 nån gång. Det var trevligt. Sean ska gå med i en beer club där, då ska de träffas en gång i månaden och testa olika utländska ölsorter etc. Kan ju vara lite kul, för han gillar att prova olika typer av öl och inte bara samma jämt.

Kommentarer
Postat av: Tina

Spännande utsikt du fick vakna upp till.



Grattis i förskott om jag glömmer bort att kika in hos dig just den dagen du fyller, när är det?

2009-03-31 @ 21:06:02
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0