Westport i regnet

Är i Westport nu med Sean. Kom hit lite efter 8 igår kväll, tog bussen direkt efter jobbet. Vi gick till Nepalesiska restaurangen runt halv 10 och träffade Anthony där och sen efteråt tog vi en drink i McGing's bar och det var himla trevligt. Jag och Anthony pratade en del om Apple datorer, han funderar på att äntligen köpa en själv eftersom han vill börja utveckla applications för iPhone eftersom man kan tjäna rätt mycket pengar på sånt. :)

Idag är vädret ännu sämre än igår kväll, regn hela dagen och blåst. Sean var ändå ute och sprang, fattar inte att han orkar i sånt väder, haha! Själv åkte jag med Mary till stan och postade mitt signerade kontrakt till turistbyrån eftersom det skulle vara inne imorgon och jag är ju här då. Sen fikade vi i caféet där moster Kathleen jobbar och drack kaffe och åt varsin bit morotskaka. Asgod var den! Mary bad om en skiva som vi skulle dela, men då gav de oss världens största bit som var lika mycket som två normalstora bitar bara för att vi känner dem haha! Sen pratade vi lite med Kathleen och när vi kom hem så spelade vi lite kort om småpengar som vanligt. Det är bara ett turspel och inget om att tänka, men Mary spelade iallafall av mig alla mina småpengar!

Nu väntar vi på att middagen ska bli klar och snart kommer Kathleen hit efter jobbet eftersom de ska på bingo ikväll. Jag och Sean ska hälsa på hemma hos familjen Locke efter middagen.




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja, så kan det gå :)

Jag bodde i Norge i tre månader och jobbade som servitris för att tjäna pengar till en resa. Jag hatade jobbet och hålan jag bodde i.

Stavanger som jag var i nu var fantastiskt fint och jag gillade också Bergen som vi var på besök i när jag jobbade i Norge.

2009-05-06 @ 23:03:09
URL: http://kawasart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0