Wonderwall

Många av er har säkert hört hundra olika covers på Wonderwall med Oasis. En av mina favoriter är den med Ryan Adams. (kolla in den på Youtube om ni inte hört den). Trots att detta nog är en av historiens mest populära cover låtar så har jag gjort min egen.

Ursäkta om videon är lite ur synk och att det är mycket background noise, har ju ingen riktig inspelningsutrustning utan använder bara den inbyggda micen och kameran. Videon är dock inspelad efter audion.



Hoppas ni gillar den :)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Åh vad duktig du är, jättefin tolkning!



Jag är gammal britpopare, wonderwall är fin den. ^__^

2009-11-06 @ 17:42:38
URL: http://www.ebbalovisa.se
Postat av: Marcus

Vacker cover av wonderwall! Du har en mycke vacker röst!



Ha det fint!

M.

2009-11-07 @ 21:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0