Man ska inte ropa vår för tidigt.

Nej, det blev inte vår riktigt ännu så jag har inga mer vårbilder att lägga upp tyvärr, Sofia...

Det som var så fint i lördags och sen har det varit gråmulet och blåsigt hela veckan. Inget vårigt alls. Har fått lite mer gjort med min stora tavla, målade ett nytt lager över vattnet och fixade till lite smådetaljer, men annars har jag mest suttit och läst Kafka på Java's i flera timmar under eftermiddagarna. Kan knappt lägga ifrån mig boken! Och så har jag ångest över besked som väntas på fredag från en skola jag sökt till som jag aldrig kommer komma in på, men man kan ju ha ångest för det, haha! Skit!

Igår kollade jag på Blade Runner igen. Bara älskar den filmen! Nyss spelade jag in en cover på Tori Amos sång "Winter" till alla er i ett snöigt Sverige. Önskar att jag kunde spela piano, för Tori Amos låtar ska egentligen vara piano, men det är det som det är. Ni kan lyssna i spelaren nedanför. Om inte det funkar så är adressen: http://www.ceciliadanell.com/winter.mp3





Kommentarer
Postat av: Elin

Den här kunde jag ju inte motstå - blev så nyfiken.



Inte visste jag att du kunde sjunga Cissi! Jag hade ingen aning. Varje dag lär man sig nåt nytt antar jag... :)



Nu ska jag simultanläsa en bok, pussla, dricka te och se på curling. Ha en mysig kväll!

2010-02-25 @ 19:42:49
Postat av: Cecilia

Haha, ja jag sjunger lite som hobby. Tycker det är kul! Hoppas du fick en trevlig kväll, själv har jag kollat lite på längdskidsstafetten och gjort fruktsallad :)



Ha det bra!

2010-02-25 @ 23:17:03
URL: http://ceciliadanell.blogg.se/
Postat av: Elli

Satt och sökte på Irlands ekonomi för ett skolarbete som jag håller på med och så kom jag av en slump in på din sida. Brukar sällan läsa okända människors bloggar men blev nyfiken på om du kunde sjunga eller inte så jag tryckte på ljudfilen du laddat upp. Måste bara säga att du har en riktigt fin röst! Ett litet trevligt avbrott i mitt pluggande :) Sing on girl!

2010-03-02 @ 21:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0