Seg sushi dag...

Jag vaknade inte förrän prick klockan 12 idag. Var kanske inte så konstigt eftersom jag inte gick och lade mig förrän halv 4. Har känt mig seg hela dagen, inte illamående, men seg och orkeslös. Åkte in till skolan, men orkade bara måla en liten stund. Michael och Blaise pratade med mig och sa att det är 90% säkert att jag får de två rummen jag efterfrågat till degree showen! De tycker jag ska få förtur eftersom jag frågade för så länge sen, så hoppas.

Åkte in till stan och satt på Kappa Ya och åt två sushi rullar och drack rostat grönt te, med två påfyllningar i kannan. Jag läste en Lonely Planet guide bok de har där som handlar om väst europa, så läste på lite om Berlin, åh vad jag VILL ÅKA DIT!!! Hoppas det kan bli av i år. En kul grej jag just kom på är att det är billgare att äta i restaurangen än att köpa sushi takeaway: för det är samma meny, men om man äter där så ingår wasabi och soya sås, men om man köper takeaway så kostar det 20 cent var, så det blir alltså lite dyrare, trots att man använder deras porslin etc när man äter där ;)

image334

Jag målade de gula husen idag. Imorgon ska jag gå över marken ett lager till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0