Ny illustration

Nu har jag suttit och ritat lite med mitt wacom ritbord ikväll igen. Måste ha något att skicka in till Scottish screen ansökningen.

Måste även ha 2 min animation att visa om jag skulle ha turen att bli kallad till intervju...


Jobbet var som vanligt.

Gick en promenad på 40 min på kvällen. Som tur är så jobbar jag min nionde dag i rad imorgon och sen är jag ledig i 4 dagar. Funderar på om jag ska göra en tur till antingen Kerry eller Belfast. Beror väl lite på vädret också... om det regnar hela tiden kanske jag inte känner för det. Men borde ju boka boende i förväg i så fall, är ju helg liksom...


Kommentarer
Postat av: Dennis

Kommentarsvar: Det låter det! Ser ut att gå få det riktigt snyggt! Det ritbordet jag funderar på är väl en budget variant men kan säkert ha mycket kul med det också :) Du är grymt duktig hur som helst!

2008-08-12 @ 10:14:16
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0