Nyrenoverad tavla och spetsblomma

Jag var inte helt nöjd med hur min senaste tavla såg ut innan, så jag har fixat till den lite. Jag tycker iallafall att det blev bättre, tyckte den såg lite tråkig ut innan, men kanske bara är jag som tycker det ;) så den är antingen fixad eller förstörd, haha!



Detalj:



Igår kväll så virkade jag en vit liten blomma och sydde dit små guldpärlor som pistiller. Tycker den blev ganska söt:



Nu måste jag till posten för att hämta veckans pengar. Håhå jaja...

Kommentarer
Postat av: Anonym

tavlan blev bättre så!=)

2008-12-10 @ 21:54:16
Postat av: Lisa Vipola

tavlan blev bättre så!=)

2008-12-10 @ 21:54:55
Postat av: good morning terrorism

Det var häftigt vilket som, även om jag gillade den föregåendes ofärdiga känsla...

2008-12-17 @ 17:26:39
URL: http://terrorism.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0