7 chokladpraliner och målat hela dagen

Nu har jag varit dålig och gett med mig för frestelsen. Jag ser fram emot att Paradis kartongen kommer vara slut snart så att jag slipper ha den liggandes där i byrålådan och locka hehe. Tog ju med den från sverige vid jul.

Idag har jag varit duktig och jobbat i flera timmar i ateljen och det blir bra, så jag är glad. Det var kul men jobbigt att hålla på så länge.

Sen så har jag fått en massa mail och gästboksinlägg etc. från folk jag ite hört av på evigheter, bla en gammal gymnasielärare som jag inte pratat med sen gymnasiet, min kusin jag inte sett på 2 år samt flera andra, alla har de varit impade av min hemsida, så det är kul! Se, det lönar sig att skicka ut massutskick att alla ska kolla in min hemsida, hehe! man har ju i allafall en anledning att kontakta hela adressboken då ;)

image71

Det här är vad jag gjort idag, det är från ett foto jag tog i Fittja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0