Ny version av min hemsida uppe nu!!!

www.ceciliadanell.com

Nu är den äntligen färdig och uppe. Jag har hållit på med småpill hella kvällen. Ritat robotbilden, finjusterat positionering, text grejer m.m Nu är nya versionen i allafall uppladdad och jag är mycket nöjd! Så här ser den ut:

image64

Jag höll även på och stekte pannkakor tidigare på kvällen. Det blev väldigt gott måste jag säga. Sean åt en massa sylt, men jag tycker att det är godast med bara socker och pressad citron.

Här är det pannkakor för hela slanten:


Nej nu sticker det i ögonen efter att ha stirrat på dataskärmen i så många timmar. Måste sova nu när klockan snart är två!

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

mariavuitton.blogg.se/1202222964_in_the_year.html#comment

P.s den som blir kommentar nr 10000 i min blogg vinner de rosa pumpsen :)

2008-02-06 @ 03:29:37
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0