"Jag är allergisk mot min pojkvän"

Nu har jag målat klart bilden som jag började på tidigare idag. Fotot är inget bra eftersom det är taget på kvällen så ska ta ordentliga kort utomhus en annan dag på de tavlor jag gjort nyligen.



Jag har kollat lite på TV under tiden, bla ett program om embarassing teenage bodies. Var en massa ungdomar med olika pinsamma problem som fick komma och prata med en läkare och kolla upp det. En tjej kom in och sa att hon var allergisk mot sin pojkvän. "Nu förstår jag inte riktigt..." sa läkaren. "Jooo... för när vi har sex så får jag som blåsor i underlivet efteråt" "Du har aldrig tänkt på att testa dig för en sexually transmittable disease?" "Nej?!" Det var faktiskt rätt roligt.


Middag: strimlad veggie burgare och äggsallad. Gott!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Måste säga att jag gillar verkligen din konststil. Härliga färger och motiv. Men måste fråga, vad är grejen med fläckarna. Läckert men söker en förklaring.

2008-10-29 @ 08:37:18
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0