Kiss the girl

Jag gick en promenad ut till Extravision i Terryland idag och de brukar sälja f.d hyrfilmer för bara 3.99 euro styck, jag köpte två för 7 euro. Kalla mig barnslig, men jag köpte The Little Mermaid (2 disc special ed.), för jag gillar Disney filmer, speciellt de man minns från när man var liten så som Skönheten och odjuret, Lilla sjöjungfrun, Bernard och Bianca, Alice i Underlandet, Djungelboken, Robin Hood etc. och så köpte jag Asylum, med Ian McKellen som jag hört ska vara bra.

Sen har jag målat en till liten tavla på smörpapper till min serie, så här blev den: (Den till vänster gjorde jag idag, den andra gjorde jag igår).



Nu ska jag kolla på Lilla sjöjungfrun och äta äppelringar, skojigt! Hoppas nu bara den funkar som den ska, för det är rätt mycket repor på den eftersom den hyrts ut till barn och de kan ju aldrig handskas med någonting försiktigt ;)

Förresten, höll på att skratta ihjäl mig, för i extramaterialet så finns det en modern version av "Kiss the girl" med en amerikansk high school tjej i Hanna Montana stuk, alla småtjejer älskar den nog när de hör den för den är riktigt catchy! haha


Kommentarer
Postat av: Tina

Vart på Irland bor du?



Har också varit bosatt där ett tag, för massa år sedan. Bodde & jobbade på ett hotell i lilla byn Oranmore, utanför Galway. Trivdes fint!

2008-10-25 @ 00:37:56
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Louise

Gud vilka vackra bilder!

Målat länge?



Puss!

2008-10-25 @ 01:03:11
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: good morning terrorism

Jävligt fint!

2008-12-17 @ 17:31:37
URL: http://terrorism.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0