Pappersarbete och annat

Idag har jag målat lite mer på min tavla. Jag har även varit iväg till college för att se om jag kunde få pappren om mina terminstider. Efter mycket om och men fick jag dem. De hade svårt att hitta någon dokumentation om när vi gick i college 2006, tydlingen slänger de sånt!

Sen var jag till turistbyrån och fick Eve att skriva ut en ny lapp som säger vilken dag jag började och slutade hos dem. Imorgon ska jag gå till social welfare kontoret och se vad de säger. Egentligen ville de ju ha min P45 också, men den får jag inte än på några veckor eftersom min sista lön och semesterersättning inte betalats ut än (jag slutade den 28 sept och lönen betalas ut den 25e så har 3 dagar kvar att få.)

Så här ser tavlan ut så långt: måste ta lite paus nu innan jag klantar bort mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0