Så här blev tavlan sen


Jag målade i fläcken eftersom jag tyckte att det såg så blekt ut.

Läste ut Kafkas Processen igår, så himla bra bok! Har läst den och Metomorfosen, vill läsa mer av honom.

Igår köpte jag en tjock biografi om Pink Floyd för 5 euro som heter Pigs might fly - the inside story of Pink Floyd. Har läst en bit i den och den är jätteintressant och väldigt noggrannt berättar om deras ungdom etc.

Nu måste jag gå och köpa något att äta för jag är jättehungrig och har inte varit utanför dörren än. Var tänkt att jag skulle städa men så började jag läsa istället. Har dock lovat mig själv att jag måste få lit eordning här inne idag, för det har verkligen "gone beyond the joke" så att säga. Snubblar över saker hela tiden eftersom det är grejer överallt. Törs inte visa kort för då skickar de väl Kim and Aggie på mig! (De har ett program där de städar upp folks hem).

Jag åkte inte till Dublin idag som planerat för utställningen har blivit uppskjuten till början av December och så vill de träffa oss alla tillsammans och diskutera vad vi vill visa etc. så får vänta lite.

Nä, nu blir det Daybreak affären och veggie wrap för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0