Diet Coke overload

Nu i kväll jobbar jag med min modell av oljetankarna vid hamnen. Det finns 11 tankar, och min modell ska visa hamnen så som det var igår, alltså med två tankar nertagna. Det betyder dock 9 burkar Diet Coke. Vi köper aldrig läskburkar, så hade inga tomburkar på lager heller. Sean dricker mycket Diet Coke, men bara i flaska och jag gillar inte läsk så mycket, särskilt inte Diet Coke, tycker det smakar så sliskigt. Igår köpte jag en burk Pepsi (som jag gillar bättre) och gjorde ett demolition test. Det gör det till 10 burkar.

Sean har fått i sig ett par, jag håller på och dricker en nu, och så har jag hällt innehållet av 3 burkar i en stor glasflaska. Det är ändå tre burkar kvar. Nu jäklar får han dricka på här alltså, Sean. Haha!



Ja, jag får mina infall ibland...

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Allt för konsten!

2009-04-18 @ 01:11:06
URL: http://enoughisenough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0