Everything


Detta är titeln på animationen jag håller på och jobbar med. Det kommer ta ett tag, sånt här är väldigt tidskrävande, men kul är det. Fixade det sista råmaterialet i köket idag, och nu håller jag sakta men säkert på att redigera ihop det.

Imorgon ska jag och Sean till Dublin över dagen. Ska inte shoppa något alls, för vi har alldeles för lite pengar för det, särskilt som jag var i Belfast förra helgen. Har mycket jag måste hinna, ska till en open studio day i Moxie studios, gå på Karin Mamma Andersson utställningen i Douglas Hyde gallery och en annan utställning i Green on Red gallery. Sean ska kolla på sitt, så han kommer nog inte med till gallerierna, men vi åker iallafall ihop och träffas väl nånstans och äter lunch iallafall.

Hela dagen har jag hållit på med animationen, förutom ett par timmar på förmiddagen när jag skrev på en artikel om utställningen i Ormond Baths i 1,5 timmar i Amnesty International. Så, därför har det inte blivit mycket uppdaterat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0