Nya Tavlan

Nu har jag tagit kort på mina senaste tavlor och lagt upp på min hemsida. (www.ceciliadanell.com)
Så här blev tavlan som jag gjorde klart igår:

"We carry on" 30x40cm

Jag var ute med Catriona och Aisling sen igår kväll. Gick hem till Catrionas hus vid halv 11, hon visade mig hur hon bodde. Hon flyttade ju dit för inte så länge sen. Det är en stor radhuslägenhet i flera våningar, tror en fem pers. bor där eller nåt. Ligger precis längst ut på The long walk, så var inte riktigt min favorit att gå där i mörkret. De som bor där kan gå en genväg genom gården och ut genom en grind, men det kunde ju inte jag. Jag hade köpt en halv flaska vin som jag drack innan jag gick ut och sen resten hos Catriona, de andra var fortfarande lite bakis från dagen innan så de var inte så pigga på att dricka.

Gick till The Roisin, bandet som var slutade just spela, så vi väntade tills lokalen blev club när de plockat undan sina grejer. Var lite ute i smoking arean, men det var så jäkla kallt. Dansade lite och träffade Phil, han gick i vår klass förut, till slutet av trean och jobbar på samma ställe som Cat. Tyvärr var musiken så hög så det gick inte att prata. Hade trevligt, men det var faktiskt roligare förra gången, sånt där varierar ju så mycket. Gick hem vid halv 2, kände inte för att stanna ute för länge, men sen gick jag inte och lade mig förrän runt 3 ändå...

Nu ska jag gå till Galway Property management och snacka med dem...

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

Snygg tavla :) kram

2009-02-06 @ 15:33:54
URL: http://sgiercksky.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag gillar verkligen "I'd brush the winter by", riktigt fin! Träden är riktigt snygga, gillar det mörka!

2009-02-07 @ 12:53:33
URL: http://www.metrobloggen.se/kawasart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0