Där jag är just nu.

Jag älskar mitt jobb när jag blir sådär fanatisk så jag bara fortsätter timme efter timme och lever på kaffe, pepparkakor och varma koppen. Det är så underbart så det nästan gör ont! Och samtidigt faller det här landet samman kring oss som ett korthus och allt är bara eländes elände. Men jag är så glad att jag iallafall har pengar och världens roligaste jobb alldeles just nu.




Depeche Mode och The Knife håller mig sällskap och mina ögon är alldeles röda av att ha stittat på viewern och filmstripparna i flera timmar, men nu är det nästan klart och det är tack vare att jag är lite fanatiskt lagd som jag får saker gjorda.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vet hur det känns! Så underbart när man kommer in i nåt sådär.. önskar jag gjorde det med min uppsats nu.. Ska bli kul att se sen va det blir. Keep up the good work!

2010-11-25 @ 21:01:25
Postat av: Chain UF

Handgjorda och snygga smycken: www.chainuf.blogg.se

2010-12-02 @ 16:05:32
URL: http://chainuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0